Június 10-én, a húsmentesség világnapjához csatlakozva figyelemfelkeltő kampányba kezd a Nosalty a fenntarthatóbb főzés ösztönzése érdekében: a szerkesztőség egy egész héten át háttérbe szorítja a húsos receptjeit a nosalty.huoldalon és a márka...
Magyarország egyik vezető médiavállalataként online és magazin portfóliónkkal közel 6 millió olvasót és látogatót érünk el minden hónapban.
Forrás: DKT-Gemius, havi egyedi látogatók (real users) átlagos száma alapján, 2023.01-12. (15+ belföldi közönség, total platfom) | NOK 2022/3-4-2023/1-2., Central Reach
Június 10-én, a húsmentesség világnapjához csatlakozva figyelemfelkeltő kampányba kezd a Nosalty a fenntarthatóbb főzés ösztönzése érdekében: a szerkesztőség egy egész héten át háttérbe szorítja a húsos receptjeit a nosalty.huoldalon és a márka...
Ezredmásodpercekben mérjük a győzelmet a fogyasztók meggyőzéséért folytatott harcban, de egyre fontosabb kérdés, hogy milyen minőségű és monetizálható-e az elnyert figyelem. Miért érdemes printtel tervezni a digitális médiafelületek mellett a tudomány mai...
A három héten át tartó közönségszavazáson a marieclaire.hu olvasói 124 márka 245 beauty terméke közül választhatták ki kedvenceiket. A voksolás közel 5 ezer olvasót mozgatott meg, akik mintegy 25 ezer szavazatott adtak le a résztvevő szépségápolási...